BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 9, 2011

happy and angry...

Malam nih..aku punya r rasa panas..Walaupon tak de matahari..panas-panas..

aku nih jenis selamba...tak kisah sangat pasal perempuan..nak pikir aku negatif.pikir la..malas nak amik port da...

takpew dengan berkat kesabaran aku..aku dapat mengawal kemarahan aku...aku kan cool..
whatever r!

lagipon hati aku nih cepat jeq sejuk..tak tahu lah..kenapa sik nak marah jeq...maybe awal bulan kot..ahahaha...

so..aku sekarang sudah apy kembali..aku saja nak kecoh..yang aku telah menang segmen iq anda yang dibuat oleh cik efa...teruja beb menang..sebab nih first contest yang aku menang sejak join berblog nih..hahah

k..smpai ctu jeq r nk cerita...nak g mkn..cau..

3 comments:

Al-Wardah said...

Tahniah!!!
krn mng..
ouh...cpt mrh juga rupanya ya...bgus la kalau cpt sejuk...tak bgus mrh2 selalu utk kesihatan nnti blh kena drh tggi hehehe

sheryl ♥ said...

haha..ade jgk menang yea..amek r mnng tu,maen jauh2..haha

dean said...

al wardah : maceh bnyak2...hehe..mg pon cpt mrh..iyelew..akn kawal kmrhn

sheryl : ish..mcm knl jeq ayt tuh