BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 14, 2011

exercise jom..

kalau dah stress atau mengantuk sangat kat tmpt keje
or skola/college
amik masa 7 minit untuk buat

senaman ringan ini..
sekarang pon boleh wat..
sambil-sambil baca tuh kn

ikut la arahan betul2...

Photobucket

ni ala taichi sikit la...
sebagai intro dan warming up..

Photobucket

tiru la macam ni...
untuk melegakan bahu dan leher.

Photobucket

wa..wa.. aaa

Photobucket

gerak kekanan kemudian ke kiri..

Photobucket

gerak ke kiri kemudian ke kanan

Photobucket

ikut je ler... jangan terpusing kepala udah la..

Photobucket

tepuk kuat kuat kat dahi..
ni untuk hilang mengantuk..

Photobucket

dah tu buat gerakan tangan dan badan...
buat macam happy aje..


Photobucket

kemudian goyang2 kaki dan badan sikit...
buat macam takde masaalah...

Photobucket

buat secara aggresive pula...
jangan peduli apa orang lain kata..

Photobucket

hilangkan semua stress...

Photobucket

pusingkan kepala...

Photobucket

tengok muka kat cermin
sambil goyang2.. lawa tak...

Photobucket

akhir sekali
buat joget kucing...

kalau tak hilang juga
ambil bantal kecik gi tidur kat surau...

5 comments:

Al-Wardah said...

tak payah buat senaman tu pun...tgk je dah hilang ngantok hehehe

dean said...

hehehe...bgus la mcm tuh..hahax

Al-Wardah said...

hehe kelakor je

sueRAFE said...

comel gilak wehhh. terikut-ikut rasa

dean said...

hehe..mg comel pon