BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 17, 2011

yahudi..

Propaganda Yahudi

Protokol Yahudi mengandungi 7 perkara... .

1.. Song... ..Lagu-lagu yang menghiburkan... .
Jika ada anak-anak yang tak tau mengucap..tetapi boleh

menghafal lagu Indonesia atau

inggeris yang panjang berjela... Ada anak-anak

yang tak hafal Fatihah... .

tapi boleh mengingati lagu Elyana yang panjangnya

berdepa depa... ..

berjaya sudah Yahudi... .Hingga kita terfikir... .

.bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?

2. ..Sex... ..Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua...

Sex dimana-mana..di kaca tv, dalam filem,

dalam iklan... babak sex amat lumrah..kekadang

adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan

jua sehingga ada orang menonton filem hanya

kerana ada adegan sex... filem 18SX amat laris

berbanding filem U... VCD lucah mudah didapati...

dan harganya amat murah... Adakah filem yang tiada

adegan sex? Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laknatullah... ...

3. ..Smoke... .Rokok..menjadi kegilaan para remaja...

sehingga dikatakan tidak modern jika tidak merokok...

malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana-

mana perempuan yang kononnya mau di gelar

"up to date"..Dulu yang merokok ini golongan pelacur

saja... .ataupun penari kabaret... .
( aku tengok dari filem P Ramlee )... .Syabas yahudi...

berjaya lagi kamu... .

4. .Sport... .pelbagai jenis sukan di tonjolkan dan

lelaki dengan perempuan sama-sama

berlumba mencari nama dalam sukan... hinggakan

sekarang bola sepak pun perempuan

main juga... Bila bersukan, tutup aurat mestilah

jauh sekali, sembahyang pun banyak yang

miss... .bukan yang bermain sahaja tak sembahyang...

yang menonton pun tak sembahyang j

uga... .Kalau menonton dirumah... akan lambat

sembahyang sebab takut tak nampak macam mana

masuk GOL... .
Yahudi gol lagi... ... sampai ada ulamak kata... k

erana sukan..sembahyang

boleh tangguh... Mashaallah,..

5. .. Fun... hiburan... dimana-mana kita dapat

hiburan yang melalaikan... .

Kalau kita lihat dalam 100 majalah..mungkin 99

adalah majalah hiburan..

termasuklah majalah mangga... yang menayangkan

buah mangga artis perempuan... .

Kalau ada konsert... .sanggup orang Islam bertandang

hingga menghabiskan banyak

wang dan bila ke konsert... .pelbagai maksiat akan diselit masuk... .
Yahudi terhibur lagi... .

6... . Female... .Perempuan... tawaran Yahudi yang

amat mengasyikkan..terutama

dalam iklan..yang kadang-kadang tidak ada kena mengena

dengan perempuan...

Kalau kita ke kedai bateri kereta... .dihadapan bateri

terpampang gadis sunti separuh

bogel beraksi... apa kena mengena bateri kereta dengan

perempuan?... kalau iklan Modess...

perempuan adalah patutnya...
Yahudi bersorak lagi... ..

7... Fashion... .Fesyen
terutama perempuan yang

bermacam-macam..sehinggakan kalau pakai

tudung pun mereka dah tak menutup aurat... .Macam mana

dikatakan bertutup aurat jika bertudung

tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan pusat? Yang

mewarnakan rambut lagi teruklah...

Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan... .

Bila warnakan rambut..mestilah tidak bertudung sebab kalau

bertudung..bagaimana nak menayangkan warna rambut

yang terkini itu... Kalau dah rambut di warnakan...

sembahyang pun tak sah... malah mandi hadas pun

tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis air...

itu tak kira yang cukur bulu kening lagi...
Yahudi ketawa lagi... .Umat islam sudah jadi macam Yahudi... .


ama-samalah kita renungkan diri kita ni drpd merenung diri org lain...

No comments: