BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 9, 2011

Tak sangka


Tak sangka lak aku...ada jugak yang berani luahkan perasaan dia dekat aku tanpa aku tanya.ni terus terjah...jarang aku jumpa situasi macam ni...ish2.rasa macam da terbalik la pulak.tak pe aku paham...manusia ni.ada sifat suka pada seseorang..kepada dia.fokus la ko punya study di universiti nanti.wat pe la ko suka dekat aku ni..nak cakap baik.tak lah baik.nak cakap hensem..tak ada la hensem..buat masa sekarang ni..ko boleh je jadi kawan aku.aku tak kisah pon..tapi ko kena la buang jauh2.perasaan suka ko tu dekat aku.sebab buat masa sekarang ni.aku malas sangat nk fikir pasal masalah ne..kang ble da suka ade pulak yang tinggalkan..lebih baik aku..wat donno..n anggap kawan jeq..so masalah ko selama ne yang ko pendam kan da selesai..so ko tak payah la fikir tentang masalah ne k.

No comments: