BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 14, 2011

13.2

soory aku terlambat tuk update tuk entry semalam..tak ade masa..sebab akak-akak aku ne asyik menonong jew depan komputer..tak ade la can aku nak on9...lama lak tuh...nak tahu kenapa lama..
lama tengok cerita korea..sabar aje la...nasib baik aku ni penyabar..and suka mengalah..hahha..

semalam kawan baik aku ajak kuar...dia nak belanja aku sempena birthday aku..ingat dia nak belanja..time birthday aku..tapi ramai da booking..ceh..macam ramai peminat lak aku ni.siap ade booking...dia blnja aku mkn kfc..jalan-jalan..teman dia beli hadiah tuk kawan dia..dia gak ade belikan aku hadiah sempena birthday aku...terima kasih banyak-banyak.

malam pulak..mesti la kakak kesayangan ku yang belanja aku...huhuh...dia belanja aku burger mcd prosperity...fuh kenyang gak..makan satu burger tu jeq da rasa kenyang,,,terima kasih kepada diorang gak..hope..tahun depan akan lebih bermakna...sekian

4 comments:

miss hunnybunny said...

wah..dia makan burger mcd prosperitylah..bila nak belanja owang makan lak??hehe

dean said...

huhuh..bila nak blnja??blh jeq sy blnja.. tp bayo pkai wet awk

miss hunnybunny said...

wah mana boleh..mana ada orang lain belanja orang lain bayo..tak adil..huh!!hahaha

dean said...

adil lew 2