BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 23, 2011

MOBIL / ESSO OIL!!! Menghina ISLAM


*astaghfirullahal a'zim...

Assalamualikumm warrahmatullah.........................

Bismillahhirrahmanirrahimmm..............................

Nauzubillah.................... Sdr2 tenguk dan lihat sendiri ..... macam
mane ISLAM dihina. Beginikah caranya..... sekali pun nak mengiklankan
barang perniagaan...... PENGHINAAN SEBEGINI, BUKANLAH CARANYA.

Orang sedang mengelilingi KAABAH Bertawaf............. mereka mengambil
kesempatan menjadikan trek PERLUMBAAN mengelililngi KAABAH.........
kerana APA??? SEBAB nak mengiklankan JENAMA mereka. POOR ADVERTISEMENT.

Iklan ini berluasa di INTERNET dan ditampal dibandar bandar di Europa dan
Sebahgian Dunia Barat dimana penggunaan pengeluaran mereka terjejas di
sebabkan pengeluaran kita yang begitu hebat memasuki pasaran mereka. Hingga
menyebabkan salah satu sebabnya kenaikan HARGA MINYAK dipasaran Dunia
melambung. Jadi mereka khuatiri keluaran minyak dan gas mereka tiada
pasaran nanti.

'BOIKOT BARANGAN YANG MENGHINAAN ISLAM'

8 comments:

Al-Wardah said...

kalau dah agama Islam dipersendakan wajib perangi mrk... yang trmampu skrg boikot je!

nelly said...

tak patut ..
T_T

NUR AYNIE said...

mempersendakan agama~~~ishh...xde keje lain ker??

Rozuan Ismail said...

memang kena boikot org mcm ni..suka hina agama org..

p/s x de lah sampai sy blogwalking semua blog,yg sempat,blogwalking,kalau masa busy,terlepaslah.saya pon student.bukan full time blogger

blackrosehunter said...

boikot2..aku tak pakai minyak esso mobil ni..

dean said...

al wardah : btol tuh..boikot2

nelly : mg xptt

aynie : mg xde keje la 2

rozuan ismail : btol2..boikot.ouh mcm tuh rupannya

blackrose : boikot2..hahaa

jia said...

info yang baik.. :) jia dtg follow.. jom follow balik..

dean said...

mmg baik pon...ok