BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 5, 2011

Final exam result

Damn..! result yang kurang memuaskan aku...tak lepas 3.00 above..just 2.70 n above...ni la akibat nya ske main2 n xbelajo...balik kelas..tido..grr..tape..next sem..aku akan buktikan yang aku leh dapat dean..Insya Allah...

aku suka ayat bil gates ni..pemangkin untuk aku lebih semangat untuk belajar..

‎'I FAILED in some subject in exam, but my friend PASSED in all.

Now he is an engineer in Microsoft and I am the OWNER of Microsoft.'

-By Bill Gates-

#Peoples, once u failed doesn't mean u failed all. You may try harder

so..u can du it din..cayok2

thanks..sbb sudi baca ntry yang berbaur tidak kepuas atian


3 comments:

mh said...
This comment has been removed by the author.
mh said...

cayok3...awk psti akan dpt, Insyaallah.i always support u.

dean said...

mh : wah terus smgt nk bljo..huhu