BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 29, 2011

Penempatan kolej

Din kau dapat tak kolej...?? Din kau da jumpa rumah sewa lom?.. eh aku dapat kolej lah...eh kputusan kolej dah keluo kew?? eh! kolej takut r tak dapat aku.....mcm2 r lg dak ni ckp berkenaan kolej..tak suka2..huhu..

so dgn ini aku mengishtiyarkan(tol ke aku eja ni) bahawa aku tak dapat duk kolej sem dpan..so..duk luo..pemberi sewa lbih sayngkn duit aku yg berkepok2 ni..fuh~Kolej tak syg aku pon..bluek~:P

xde da lgi..nk mkn cgt kt anjung selera pepatih...tak de nk main2 kat padang...n da xde lg da nk bsuh bju gne msin bsuh gne duit syiling..n xde gk lgsung lg nk usha2 awek uitm bila dorang lalu dpn kolej..yeke?? opss..lupakan

So, bermula lah pengembaraan seorang anak muda dalam dunia yang penuh dengan liku2 kehidupan.selamat tinggal kolej sri pilah 1..i will love u forever...sri pilah 1 dihatiku..

aku telah dapat bukti dan xdpt disangkal lg ...bahawa kolej dah xnk tgok muka aku lg..


k...tnx sbb sudi bc

2 comments:

Al-Wardah said...

duk luo, jwbnya kna pndilah brdikari

dean said...

huhuh...2 la hakikatnya