BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 28, 2010

sukan tahunan smkpb 2010

pada 25.3 2010

skul aku telah selesai sukan tahunan..dengan bermakna juara keseluruhan adalah rumah zuhrah(merah) iaitu rumah aku....so aku nk cerita berkenaan ngan sukan tahuhan melalui gmbr~
so enjoy~aku amek gmbr yg mng2 jew~haha~n yg penting~




video



pbsm skul aku ne mmg cemerlang setiap tahun dowang sik mng jew~
pkai ilmu ape pon aku xtw~huhu~mendapat johan dlm perbarisan bagi unit beruniform~




















video

Kadet remaja sekolah diketuai oleh adam yusoff dan pembawa bendera oleh chekia~
hehe~konon semart la 2~dowang dpt no 2 lam perbarisan tp xde la kwad semart cm pbsm~





video
Paukan rumah zuhal(kuning)membawa raja kecik~hehe~dpt no 2~perbarisan antara rmh~
ketua rmh shaharuddin md noh






video

pasukan rumah marikh(hijau) maskotnya adalah rama2~ yg xde hala tuju
mendapat tempat pertama lam perbarisan antara rumah
(azmeer) ketua rumah sukan hijau~






video

acara menaikkan bendera kejohanan~diketuai oleh pembawa bendera iaitu afieze,topek. ameerul dan bama..cayok korunk~



video

pembacaan ikrar oleh muhammad izzuddin ibrahim(aku)haha~
tp xpt jdi olahragawan bwh 18~sbb aidil lebey layak
sob2



yes aku johan lompat tinggi ckt lg nk pecah rekod~tp mls nk lompat lgi
bdn da pnt pas2 ade lari lg~


kawan2 aku yg cangok~dak2 krs~
rasenya bru abes acara ne~
sume muka da itam~haha~


antara gmbr yg sempat aku amek~




















maka berakhir la acara sukan tahunan sesi 2010

No comments: